II. ZMIANA OSOBY WYKONUJĄCEJ SAMODZIELNĄ FUNKCJĘ
TECHNICZNĄ NA BUDOWIE
Podstawa prawna: art. 44 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane
(tj. Dz.U. z 2013., poz. 267)
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. „Zawiadomienie o zmianie osoby wykonującej samodzielną funkcję techniczną na
budowie”
2. Do zawiadomienia należy dołączyć:
a) oświadczenie kierownika budowy lub robót o przejęciu obowiązków, wraz z
zaświadczeniem wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego,
potwierdzającym wpis na listę jej członków oraz wymagane prawem uprawnienia
budowlane
b) oświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego o przejęciu obowiązków, wraz z
zaświadczeniem wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego,
potwierdzającym wpis na listę jej członków oraz wymagane prawem uprawnienia
budowlane
c) oświadczenie projektanta sprawującego nadzór autorski o przejęciu obowiązków.
3. W zawiadomieniu należy podać od kiedy nastąpiła zmiana osób wykonujących samodzielną funkcję techniczną na budowie.
UWAGI:
1. Inwestor jest obowiązany bezzwłocznie zawiadomić właściwy organ o zmianie:
a) kierownika budowy lub robót,
b) inspektora nadzoru inwestorskiego,
c) projektanta sprawującego nadzór autorski,
podając od kiedy nastąpiła zmiana.